Studentai kviečiami dalyvauti projekte „Verslumo laboratorija: kaip prisijaukinti verslą?“

2024-09-12

Šiaulių valstybinė kolegija pradeda įgyvendinti Valstybinio studijų fondo finansuojamą projektą, kurio tikslas – ugdyti studentų profesinio ir asmeninio tobulėjimo kompetencijas, apibrėžtas verslumo kontekste.

Siekiant profesinio tapatumo didinimo verslumo skatinimo srityje, būtina formuoti požiūrį į verslumo kultūros vystymąsi, aiškiai suvokti savo profesinius tikslus, interesus ir gebėjimus, susijusius su profesine veikla ir aplinka. Patirtinis mokymas, sudarantis sąlygas verslumui tarp studentų, tyrėjų ir verslo atstovų, sąlygoja šalies ekonomikos vystymąsi, darbo rinkos užimtumą ir kokybinį augimą. Jauno žmogaus vaidmuo darbo rinkoje priklauso nuo daugelio tarpusavyje susijusių socialinių, ekonominių, edukacinių, demografinių ir kitų veiksnių. Nemaža dalis šalies jaunimo įgyja aukštąjį išsilavinimą ir svajoja turėti savo verslą, tačiau neretai verslo kūrimą stabdo baimė patirti nesėkmę ar kitos priežastys. Atsižvelgiant į tai susiformuoja poreikis kurti ir vystyti verslą, samdyti ir išlaikyti verslumo kompetencijų turinčius darbuotojus, ugdyti verslo ir startuolių plėtrai reikalingas kompetencijas.  

Projekto metu verslumo seminaruose studentai gilins žinias komunikacijos, pardavimų srityje, susipažins su šiuo laikotarpiu itin svarbia tvaraus verslo koncepcija ir startuolių kūrimo principais. Seminarus ves lektoriai iš Lietuvos ir užsienio.

Įgyvendinant projekto veiklas, siekiama sustiprinti jaunimo bendrąsias kompetencijas pardavimų, komunikacijos ir verslo tvarumo srityse, taip pat asmenines ir bendradarbiavimo kompetencijas.

Projekto išskirtinumas siejamas su patirtinio mokymosi modelio turiniu, integruojančiu studentų, kolegijos dėstytojų (mentorių), socialinių partnerių ir partnerių užsienio šalyse bendradarbiavimo raiškas, įgalinančias inovatyvių verslo idėjų generavimą ir kritišką jų perspektyvos vertinimą, savarankišką ir atsakingą praktinių užduočių vykdymą. Šiems tikslams pasiekti pasirinktos seminarų, stovyklos (atvejo analizės) įgyvendinimo formos. Projektas bus užbaigiamas SVAKO Verslumo dienos renginiu.

Projekto partneriai – Šiaulių pramonininkų asociacija, Šiaulių valstybinės kolegijos Studentų atstovybė, Ispanijos Karaliaus Chuano Karloso universitetas, Latvijos Turiba universitetas, Portugalijos ISCAP – Porto apskaitos ir verslo mokykla, Uzbekistano Taškento finansų institutas. Projektas bus vykdomas iki lapkričio vidurio.

Pirmasis projekto renginys numatytas rugsėjo 18 d. (trečiadienį). Suplanuoti du seminarai, kurie vyks centrinių rūmų aktų salėje (Aušros al. 40).

9.45–11.15 val. „Startuolių pamokos tradiciniams verslams: kaip pasitikrinti, ar idėja tikrai verta milijono?“

11.30–13.00 val. „Pardavimai pasitelkiant partizaninę rinkodarą: kaip pritraukti dėmesį ir klientus?“

Lektorius – Donatas Jonikas, startuolių rinkodaros ekspertas, mentorius. Donatas – pirmasis lietuvis, įtrauktas į World‘s Top 30 Startup Coach for 2023. Donatas parašė ir išleido „Startup Evolution Curve“ knygą, kuri buvo itin teigiamai įvertinta daugiau nei 30 užsienio ekspertų, pateko į TOP 5 geriausiai perkamų knygų sąrašą pasaulinėje Amazon.com platformoje startuolių kategorijoje, o interviu ir įžvalgos išspausdintos net žurnale FORBES. Udemy platformoje 2020 m. rudenį Donatas pristatė 14 val. trukmės vaizdo kursą „Startup Fast Track: Confident Launch in 90 Days or Less“, kuris tapo geriausiai parduodamu startuolių ir verslumo kategorijoje – kursą įsigijo daugiau nei 19 tūkst. studentų, o GlobalGurus.org 2022 m jį įvertino kaip ketvirtą geriausią pasaulyje programą, skirtą startuoliams.
Donatas yra ekonomikos mokslų daktaras ir rinkodaros praktikas su 20 metų patirtimi. Jis padėjo išgryninti ir realizuoti rinkodaros strategijas daugiau kaip 50 įmonių – pradedant nišine paslaugų įmone Klaipėdos uoste, baigiant 97 mln. Eur vertės pirolizės jėgaine Ukrainoje, kitais projektais ne tik Europoje, bet ir Kinijoje, Mauritanijoje. Donatas Jonikas specializuojasi startuolių ir inovatyvių verslų rinkodaroje, sukūrė Double Sprint metodą, kuris programinės įrangos ir internetinių platformų startuoliams padeda prisitraukti klientų dar iki investuojant lėšas į programavimo darbus.

Seminaruose kviečiame dalyvauti visus Šiaulių valstybinės kolegijos studentus!


Atgal