Aukštosios mokyklos telkia idėjas senstančios visuomenės problemoms spręsti

2018-05-15

Kūrybiškumas ir verslumas – vienos dažniausiai minimų kompetencijų, kurių iš būsimų darbuotojų tikisi darbdaviai. Šios kompetencijos būtinos sprendžiant net ir visuomenės senėjimo problemą. Visuomenės senėjimas, t. y. vienas aktualiausių šiandienos skaudulių, pasirinktas įgyvendinant projektą „KURK: kurianti, unikali, rūpestinga, karta“.

Projektą „KURK: kurianti, unikali, rūpestinga, karta“ kartu su partneriais įgyvendina Klaipėdos valstybinė kolegija. Šiaulių valstybinė kolegija – viena iš projektą kartu vykdančių institucijų.

Projekte dalyvaujančių aukštųjų mokyklų – Klaipėdos valstybinės kolegijos, Socialinių mokslų kolegijos, Šiaulių universiteto ir Šiaulių valstybinės kolegijos – atstovai gegužės 2–8 dienomis lankėsi Liublianoje, kur sėmėsi žinių apie kūrybiškumo ugdymą. Pasitelkę Edward de Bono šešių mąstymo skrybėlių metodą, aukštųjų mokyklų atstovai mokėsi kūrybiškai pažvelgti į bet kokią idėją, ją generuoti ir realizuoti. Taip išlaisvinti kūrybiškumą bus mokomi ir projekte dalyvaujančių institucijų studentai.

Kad kūrybiškumas svarbus net sprendžiant visuomenės senėjimo problemas, mokymų Liublianoje dalyviai įsitikimo lankydamiesi Dosor senelių globos namuose, kur senjorų savirealizacijai, užimtumui ir kokybiško laiko leidimui pasitelkiamos kūrybinės veiklos. Dėl veiklų įvairovės ir teigiamo poveikio senelių globos gyventojams, Dosor laikomi pačiais patraukliausiais senelių namais Slovėnijoje.

Kūrybiškoms idėjoms realizuoti dažniausiai būtinas verslumas. Kaip tik jo kitame etape projekto dalyviai – aukštųjų mokyklų dėstytojai – mokysis Barselonoje esančioje „Global Business School“, o grįžę savo žiniomis dalinsis su studentais. Šie, pasitelkdami projekto metu įgytą kūrybiškumą, inovacijas ir verslumo įgūdžius, ieškos senstančios visuomenės problemų sprendimų ir jų realizavimo galimybių.

Projektas „KURK: kurianti, unikali, rūpestinga, karta“ (Nr. 09.3.1-ESFA-K-731-01-0039) finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis. Projekto trukmė 24 mėn., jame dalyvauja 23 dėstytojai ir 200 studentų iš keturių aukštųjų mokyklų.


Atgal